Hoe werken wij?

Uw (zorg)vraag

Op het moment dat een vraag voor zorg of ondersteuning bij ons binnenkomt, gaan wij direct op zoek naar de zorgverlener, die het beste bij de vraag past.

Tijdens een persoonlijk gesprek brengen we in kaart aan welke ondersteuning u behoefte heeft. Iemand met puur fysieke klachten zal andere zorg nodig hebben dan iemand die kampt met Alzheimer of dementie. Rekening houdend met uw wensen, interesses en activiteiten stellen wij zorgverlener voor die voldoet aan uw verwachtingen. Samen maken we afspraken over onze dienstverlening op vastgestelde dagen en tijden. Ons uitgangspunt is dat u thuis geholpen wordt door dezelfde vertrouwde zorgverlener.

Al onze mensen worden door ons persoonlijk geselecteerd en werken onder de regeling “dienstverlening aan huis”. Een door ons geplaatste zorgverlener mag dan ook maar maximaal 3 dagen per week bij u aan huis begeleiding of ondersteuning bieden. Onze Zorgverleners zijn niet bij ons in loondienst waardoor wij onze tarieven scherp kunnen aanbieden.

Indien u gebruik wilt maken van onze bemiddelingsservice of een specifieke zorgvraag heeft, kunt u direct  een intakegesprek aanvragen. Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen.